Thursday, December 15, 2011

Favour translated as pertolongan

Post kali ini saya akan tulis dalam bahasa melayu iaitu bahasa ibunda kita....atas permintaan oleh seorang kawan saya bob yang meminta saya membuat entry bahasa melayu memandangkn saya asyik membuat entry bahasa inggeris...dan ddia agak pening2 lalat sikit untuk membacanya...mungkin ramai yang akan ingat bahawa saya ini seperti kacang lupakan kulit apabila saya asyik membuatt entry bahasa inggeris....motif ??? sebab saya ingin memperkasakan bahasa inggeris saya...dan lagi satu sebab ini blog saya dan saya suka....hehehe

Harini saya nak cakap pasal jalan-jalan cari makan di Giant...minggu lepas disebabkan saya sorang duduk di rumah memandangkan teman serumah saya balik atas hal kenduri...jadi saya pun keluar pergi jenjalan sorang diri di Giant...kebetulan la pulak saya terserempak dengan Cik Hanim....saya dengan bosannya pergi berjalan-jalan sampaikan semua kedai di Giantitu telah saya takluki...hahahahaha gurau je la...saya pergi tengok2 minyak wangi...beli macam2..nugget...sayur dan macam2 lagi...padahal dekat rumah duduk sorang diri je waktu hujung minggu...

p/s: apakah bahasa saya nih...dah macam karangan SPM dah...aduhai...maaf ye agak kekok skit menaip...

No comments:

Post a Comment

Copyright 2011 © Design By Mademoiselle Honey